- このトピックは空です。
-
投稿者投稿
-
888starz_gfOt
ゲストيا جماعة بصراحة صرفت وقت مش قليل على الموقع ده وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، و888starz تحميل تم من غير أي وجع دماغ. مش هقولكم إنه مثالي بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.
على مستوى السلوتس القايمة مليانة — تقريبًا 3000 لعبة أو أكتر شوية. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play'n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وحاجات مسلية زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.
لو نفسك تشوف البونصات أنا نصيحتي تتفرج على العروض الحالية في [url=https://888starz-apk26.com]تنزيل تطبيق 888[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع كان معقول وبيوصل لمبلغ كويس وكمان دورات مجانية، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه محتاج صبر وده أكتر حاجة عصبتني.
من ناحية الفلوس فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. أقل إيداع رمزي، والسحب عندي جه في يوم تقريبًا على الـ e-wallet.
فتح الحساب خلص في دقايق، والدعم الفني رد عليّ طول اليوم لما احتجت مساعدة. فيه رخصة Curacao وده بيطمّن شوية. في العموم أنا مبسوط بس عايز أقولكم: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.
bitcoin_pckr
ゲストBei mir lauft das Ganze schon seit dem Fruhjahr und muss ehrlich sagen, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen da reingerutscht, der seit uber einem Jahr online Poker mit Bitcoin spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Grade fur deutsche Spieler ist das sowieso nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.
An Spielen gibts echt genug zu tun – so grob so 1800 bis 2000 Titel, alles in allem. Die gro?en Namen sind alle dabei: Play'n GO mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, dazu Book of Dead, lauft flussig. Der Live-Bereich ist von Evolution, richtige Croupiers und Kram wie Crazy Time, da hab ich abends gerne mal zu lange. Und klar, das Kernstuck ist fur mich ganz klar das Poker – Bitcoin Poker eben, darum gehts mir ja.
Zum Bonus: ich hab 100% bis 500 Euro plus rund 200 Free Spins, verteilt uber mehrere Tage. Das Wagering betragt x35, ist fair genug im Vergleich, aber lest euch die AGB genau an. Immer wieder gibts Freeroll-Turniere und mal nen No-Deposit-Kracher, da holt man sich ohne Risiko das Ganze. Was gerade an Promos lauft seht ihr aktuell direkt bei [url=https://bitcoin-poker-online.de/bitcoin-poker-rooms]poker room bitcoin[/url] falls ihrs genau wissen wollt, ist meist aktueller als der Support.
Kommen wir zum Kritikpunkt – Withdrawals. Uber Bitcoin lief es meist unter ner Stunde, da kann ich nicht meckern. Als ich einmal die Karte nutzen wollte, zog sich das und das Ausweis-Hochladen war nervig. Die ublichen Zahlwege gehen alle, mal ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Mindesteinzahlung so um die 20 Euro, Konto anlegen war in Minuten durch.
Am Handy laufts sauber – ne eigene App gibts fur Android und iPhone, sonst uber die Seite geht auch alles. Der Support 24/7 uber Live-Chat, Deutsch ging mal besser mal schlechter, englisch ging aber immer. Lizenztechnisch ist es transparent, darauf achte ich. Fur alle hier aus Deutschland, die mal Poker mit Bitcoin antesten mochten – ich zock weiter, schaun wir mal.
-
投稿者投稿